Re: Dìlièka /5 - co delam spatne

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Říjen 22 11:13:53 CEST 2014

Muzu, ale mam to doma. Puzil jsem google: 74hc103 spice  a byl to asi paty
odkaz, to same v praci nevede k vysledku... :) :)
Popravde jsem ten model v noci uz nezkoumal a samozrejme, funkcnost
simulace jeste nic neznamena... Na druhou stranu se to tak nejak chovalo
podle popisu v DS a i ten pulz na /LD byl kratky

PK