PIC 18F24J11 a DeepSleep

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 22 09:47:23 CEST 2014

Dobry den,

ked sa da, dajte ten procesor do univerzalky alebo kontaktneho pola, k nemu
jeden kondenzator a napajanie z bateriek, aby ste vylucili dalsi leakage od
stabilizatora, program minimalny, nastavenie vsetkych portov na vystup a
potom pozrite este ake ine periferie to ma pozapinane. Vsetko treba
vypnut...

A.