Zavada reflow stanice

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 22 09:06:35 CEST 2014

No tak ja na wellerke tlacitko Emergency stop nemam... Mne ju vypinaju a
riadia inteligentnejsie. Prejavuje sa to tym, ze ledka zmeni pocas
regulacie periodu blikania, ktoru podvedome zaregistrujem a dalej tym, ze
nepriehrieva dobre hrot. Nuz co, v certifikatoch chyba to spravne razitko -
to slovenske... :-(

A.