RE: Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Říjen 22 07:43:49 CEST 2014

Přiznám se poctivě, že nechápu o čem to mluvíte. Už jsem tuto argumentaci několikrát četl ale nerozumím tomu jak by to mohlo "hýbat celým Rebelem" Ta závitová tyč je uchycená ve dvou bodech. Dole v pevné spojce na motoru a ve vodící matici kde je malá vůle. Nahoře je protažená volně a vesele se v té díře mrdlá. Přiznávám že to není úplně estetické ale nemá to žádný vliv na funkčnost. Ta závitová tyč se prostě při malé nepřesnosti vychýlí a poddá se. Aby to dělalo nějaké problémy musela by ta spojka být silně vyosená. Ale to už je pak chyba při výrobě a ne konstrukční vada. Při běžných tolerancích to nemůže dělat žádný problém. Alespoň já na své tiskárně žádný problém v tomto směru nepozoruji a ani nechápu jak by mohl vzniknout.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Lukas Burda
Subject: Re: Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

> na osách Z, místo spojek nějaké plastové trubičky, pak už je to
> rozmazané.

No zrovna tohle je kámen úrazu u tvé stavebnice. Ty pevné spojky byly v našem případě opravdu nepoužitelné. Zatím jedem jako spoustu lidí s hadicemi (oproti těm tvým pevným mnohem lepší) a zrovna dneska dorazily konečně pružné Al spojky. A co tak čtu nejsme v tom zdaleka sami. Pevná spojka na Z ose bývá opravdu u Rebela problém. Vždyť i tady to už někdo zmiňoval.

L.