Re: Dělička /5 - co delam spatne

Středa Říjen 22 00:24:19 CEST 2014

Jen pro informaci - už jsem hodně let z oboru.
Když jsem ještě navrhoval logické obvody, měl jsem čítač co při určitém
počtu načítaných impulsů měl výstupem zablokovat vstup, aby se další
impulsy už nečítaly. Ale furt mi to nechtělo fungovat. Po delším bádání
jsem přišel na to, že než se výstup nastaví tak jak by měl, na vstup přijde
hrana dalšího impulsu a ten čítač rozhází (frekvence těch čítaných impulsů
byla blízká mezní frekvenci, čítačem sice ještě ty impulsy prolezly,
ale zapomněl jsem vzít v úvahu zpoždění).
Není tady něco podobného?