Kviz na vikend

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Říjen 21 22:47:15 CEST 2014

Mne to napadlo hned na zaklade nedavneho zajmu o -- bohuzel sirokopasmove
-- totez v malem meritku. Nakonec jsem nasel dost silene sirokopasmove
slucovace, i komercni. (To mela byt alternativni, trapnejsi cesta k tomu
inovativnimu odpojovani LC rezonatoru, ktery asi teoreticky funguje, ale
chcipe s dostupnosti dostatecne libovych spinacu v polovodivem
provedeni...)

ZdraviM.