Kviz na vikend

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Říjen 21 22:46:34 CEST 2014

Jo tak jsem to odhadoval správně. Právě ten zebrik mi byl meritkem.

TM010 znamena, ze v tom je jedna stojata vlna napric tvorici jakoby prumer toho valce (když to zavisi jen na jeho prumeru)? Jak je v takovem pripade polarizovana? Nejak si to nedovedu predstavit, kdyz tam energii perou vsechny ty antenky ze vsech stran. Neni nekde nejaky obrazek z nejake simulace pole, co by tam melo vznikat?

Jakub Serych