Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 21 22:35:50 CEST 2014

Nechce se mi to vepisovat - zlobim se kvuli tomu, ze obhajujes ty pevne
spojky, ktere podle me na puvodni konstrukci nebyly a jsou jednoznacne
spatne.

Vzdyt si predstav co se tam deje - mas upnutou napevno (motor a matka v
pojezdu) osu, ktera je nejakym zpusobem prolomena/ohnuta - jaky je
vysledek? zakonite takovy, ze vznikla sila se musi nekde objevit - bud
je spojka napevno a pak se cela sila opira do uz tak hrachove konstrukce
tiskarny, takze nekde to musi cele vandrovat v pojezdu a nebo je slabsim
clankem ta spojka a vakla se to v ni a nebo treti varianta vakla se
matka na zavitove tyci v pojezdu. Zadna jina moznost neni.

Jednoznacne tam musi prijit nejaky pruzny element, ktery dovoli aby si
ta nesouosost vyhovela a dle mych zkusenosti jsou hadice uplne skvela
volba - treba tlakove ala na propanbutan nebo acetylen - staci je dat
dostatecne nakratko.

RV