Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 21 21:58:58 CEST 2014

No ta konstrukce je veskrze spatna to se na me Petre nezlob. Celou
axialni silu zachycuje kulickove lozisko v motoru, ktere na to neni
staveno. Navic pevna spojka je dost drijak co se tyka vibraci (kdyby se
to nedejboze vic tak se to rozpadne) a tak jak je provedena tak nehrozi
ze by to nejak nehazelo - proste to hazet na konci bude.

Spravne by tam melo byt axialni zachyceni cele zavitove tyce a k ni
napojeny motor pruznou spojkou, ktera nema za ucel nic jineho nez prave
eliminovat nesouosost.

Tady se hresi jen na to, ze ten Z posuv jezdi pidirychlosti a nejak se
to tam ukvedla...

RV