[OT] Reklamace tiskárny Samsung

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 21 18:53:02 CEST 2014

Reklamace svagrovo videokamery zacala mit nejake reseni az po e-mailu
primo na reditelstvi zastoupeni firmy.
I tak to nakonec vyznelo ve stylu vy jste blbci, ale zaruku uzname :-)
Chrastilo to v reprodukci a u Samsungu jsou asi vsichni hlusi.
Od SAMSUNGU nechci ja osobne uz nic videt, ale par veci take vlastnim.
Vetsinou to zarve na nejake  kurvitko.
Nedavno monitor u deti - kombinovany s DVB-T. Nefunguje ( zamrzle ) menu
pro ladeni kanalu DVB-T.