OT: Track&Trace ČP při posílání do zahraničí (ne pomlouvání, ale opravdický dotaz)

Úterý Říjen 21 16:08:10 CEST 2014

Dobré odpoledne,

     omlouvám se za další OT, ale je tu pár lidí z pošty, či spřízněných
firem, i dost lidí obchodujícími se zahraničím, tak snad budou vědět
řešení mého problému.

      Zrovna jsem poslala balíček na Slovensko a opět se mi nějak nedaří
zjistit informace z Track&Trace
(https://www.postaonline.cz/trackandtrace) systému České pošty.
Předpokládám, že dělám něco špatně, ale nevím co. Pokaždé, když do
jejich systému zadám číslo z průvodky, dostane se mi odpovědi, že
zásilka tohoto čísla není v evidenci. Dneska se konkrétně jedná o číslo
CS046934741CZ, ale posílala jsem jich již několik a pokaždé je výsledek
stejný.

     Na stránkách pošty nacházím informaci, že zásilka s prefixem CS má
být v tomto systému vedená a viditelná, takže to určitě nějak jde. Chci
tedy poprosit o radu, kam a případně jak zadat číslo zásilky tak, abych
mohla sledovat, jak balíček míří k cíli. U zásilek po republice to
funguje dobře, ale jak to jde jinam (tedy mám zkušenost jen ze
Slovenskem), tak mi to nejde.

     Děkuji za postrčení,

     Saša Svobodová