[OT] Reklamace tiskárny Samsung

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Říjen 21 09:14:11 CEST 2014


rekl bych, ze samsung servisy jsou na prd na celem svete :)

muj pripad:

- koupil jsem CLX4195 s 'premium on-site guarantee', ktera mi
  zarucovala, ze borci pokud to neopravi do tydne, daji mi jinou
- po cca pul roce se pri tisku na papir zacal objevovat vertikalni pruh
  cerne barvy. vypadalo to jako kdyby tam nekdo tapnul prstem a tahnul
  jeste nezapeceny toner
- zadne cisteni nepomahalo
- zavolal jsem servis
- jenom tyden jim trvalo, nez prijeli
- pak prijeli, ani se to nepokusili opravit na miste, vzali tiskarnu a odjeli
- 3 mesice se nic nedelo. urgoval jsem, volal jsem, nadaval,
  vyhrozozoval. pak jsem jim pohrozil, ze na ne poslu svycarskou cojku
- nasledujiciho dne byla tiskarna zpet, opravar se vyparil jako para
  jeste pred tim nez jsem to stihnul zapnout
- zapnul jsem tiskarnu, a zjistil, ze mi vratili tu samou tiskarnou s
  tou samou vadou
- zavolal jsem jim, a rekl, ze pokud nasledujiciho dne nebudu mit na
  stole novou tiskarnu, zavolam na ne policii.
- tohle zabralo, do 3 dnu jsem mel novou tiskarnu a tu starou si
  odvezli. od te doby pracuje jak ma, ale mam jakesi 'obavy' co se
  stane, ale se zase posere.
- jinak ta tiskarna je perfektni, dela co ma, dela to dobre, toner je
  sice drahy, ale vytiskne hodne stranek

Nejvetsi problem vidim v tom, ze ja jsem tu tiskarnu koupil na internetu
od digitec.ch, ale _oni v podstate za zaruku toho pristroje
neruci_. Ruci za ni samsung international. Takze kdyz jsem digitec.ch
zadal, aby to za me vyresili, protoze jsem tu tiskarnu koupil od nich a
ocekavam 'zarucni servis' z jejich strany, velice zretelne mi
vysvetlili, ze 'oni jako ze nic s tim nemaji' a poslali me do prdele.

tolik k internetovemu nakupovani


d.



Ales Filip <nostromo na khnet.info> writes:

> A proč to posíláte na reklamaci s neoriginálním tonerem? To je problém si 
> nechat někde ve skříni prázdný originál toner pro případ reklamace?
>
> Ales Filip
>
>
>
> Dne 21. října 2014 8:05:58 Milan Horák <stranger na tiscali.cz> napsal:
>
>> Zdravím a prosím o radu.
>>
>> Poslal jsem na reklamaci již potřetí černobílou laserovou tiskárnu
>> Samsung se stejnou závadou. Hlásí, že v zásobníku není papír. Poprvé se
>> to stalo již s originálním tonerem a měnili celou hlavní desku (v
>> protokolu Main PCB). Podruhé to bylo s kompatibilním (neoriginálním)

>> tonerem a reklamace byla uznána opět s výměnou hlavní desky. Teď, když
>> je tam tiskárna potřetí, se stejnou závadou je najednou kompatibilní
>> toner problém a nabízejí mi placenou opravu. Je mi naprosto jasné proč
>> to dělají, ale zároveň vím, že toner tuto závadu způsobit nemůže.
>>
>> Nemáte někdo obdobnou zkušenost a neměli byste pro mne radu jak z toho
>> ven? Nechci nikomu dělat dusno, chci jen funkční tiskárnu.
>>
>> Děkuji Milan
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list