[OT] Reklamace tiskárny Samsung

Milan Horák stranger na tiscali.cz
Úterý Říjen 21 08:05:45 CEST 2014

Zdravím a prosím o radu.

Poslal jsem na reklamaci již potřetí černobílou laserovou tiskárnu
Samsung se stejnou závadou. Hlásí, že v zásobníku není papír. Poprvé se
to stalo již s originálním tonerem a měnili celou hlavní desku (v
protokolu Main PCB). Podruhé to bylo s kompatibilním (neoriginálním)
tonerem a reklamace byla uznána opět s výměnou hlavní desky. Teď, když
je tam tiskárna potřetí, se stejnou závadou je najednou kompatibilní
toner problém a nabízejí mi placenou opravu. Je mi naprosto jasné proč
to dělají, ale zároveň vím, že toner tuto závadu způsobit nemůže.

Nemáte někdo obdobnou zkušenost a neměli byste pro mne radu jak z toho
ven? Nechci nikomu dělat dusno, chci jen funkční tiskárnu.

Děkuji Milan