Hadanka, was: Svietenie - G9 a ine

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Říjen 21 00:27:17 CEST 2014

 21.10.2014, 0:11:50

Nedavno jste si tu posteskl, nad mnozstvim ruznych geretov co maji ruzne
baterie a ruzne nabijecky. To mezi nimi neni ani jeden digitalni fotak ?
Mezi temi miliony aplikaci, co existuji pro smartfouny, take jiste
bude nejeden svetlometr.
Popr. jde pouzit optickou lavici,  metodu sice archaickou, ale velmi
spolehlivou a na vybaveni nenarocnou.
Ne ze bych vas ctel nutit, abyste to martyrium se svitidly a zarovkami
opakoval, ale nabyl jsem dojmu, ze se zabyvate temi sviticimi vecmi
ponekud soustavnej, tak jako moznou inspiraci pro priste.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz