Hadanka, was: Svietenie - G9 a ine

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 20 21:29:29 CEST 2014

> No a kolik je skuteèný zmìøený pøíkon?
>
> P.K.

Extra special pre Vas: vyhrabal som lidlmeter, vyliezol som ku lampe, kde
je ta LEDovka, vytiahol som ju stadial, vytiahol som stolne svietidlo zo
zasuvky, vytahal som z neho obe ozajstne ziarovky, strcil som do neho tu
LEDovku, strcil lidlmeter do zasuvky, strcil vidlicu stolnej lampy do
lidlmetra, zazal, dal dole okuliare bo na blizko uz nevidim, odcital 3W
power factor 31. Vytiahol som LEDovku, strcil jednu skutocnu 20W G9
halogenku, zazal, odcital 17W power factor 100. Okometricky ta halogenka
svieti asi 2x silnejsie nez ta LEDovka, ale to je naozaj len taka
subjektivna okometria naviac este skreslena tou modrostou LEDovky, nemam
ziadny objektivny svetlometer. No a po tom vsetkom kompletna zborka.

wek