Hadanka, was: Svietenie - G9 a ine

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 20 21:21:48 CEST 2014

>Ale mnì se na tom zda hor¹í to, ¾e nevíte, co jste si vlastnì koupil.

Este raz a pomaly (a zamerne sa snazim pouzivat co najmenej madarskych
vyrazov :-P ): viem dobre, ze som si kupil pravy, originaly a nefalsovany
cinsky produkt, o ktorom som nemal najmensie iluzie o "farebnom podani",
co sa mi potvrdilo v podobe namodraleho svetla. V tomto pripade nejaka
"teplota" je len marketingovy zvast.

>A není za¹krtuté aní jedno. Tak¾e to zøejmì nesvítí vùbec.

Svieti. Rad osobne predvediem - vzhladom na rapidne sa zhorsujuce pocasie
vsak budeme musiet tie piva ci ine napoje podla Vasej volby vypit dnuka.
Ale to vlastne nevadi, lebo sa mozeme pri tom kochat pohladom na tu LED...
 ;-)

wek