SRAM a tak trochu i FSMC v STM32Fxxx

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Říjen 20 19:54:25 CEST 2014

> Nabizi se pouzit seriovou SRAM, ma vstup na zalozni baterku, bezne se da
> koupit 128kB verze,ale pani vedatori castecne taji jak moc a jak casto se
> toho s daty bude pocitat. Tak nevim zda je vubec nejake sibovani do/z
> seriove pameti pouzitelne.
> Nejlepsi na tom je, ze cely ten bazmek ma tak jako tak krome napajeni z
> 220, napajeni ze solaru a jeste zalozni baterku tusim 40Ah. Presto pro
> pripad odpojeni vseho maji byt tato data zachovana vlastni baterkou na
> desce.

No viete, ked u nas otvorili komunisti nakupne stredisko pred 35 rokmi, tak
v jednom z obchodov bol velky napis "Vas zakaznik, Vas pan"...

A k tym pamatiam, nedalo by sa to urobit neako tak, ze pouzijete RAM v
kombinacii s eeprom?! Do ramky budete pisat pernamentne a raz za cas to
flashnete do eeprom. Ale byt Vami, tak tuna si necham priestor na
manevrovanie s ohladom na dostupnost vhodnych technologii, a tak by som to
vysvetlil aj Vasim panom. Alebo nech Vam daju realny tip na to, ako to
urobit. Oni vacsinou maju predstavu uz o tom co a ako by malo byt urobene.

A.