SRAM a tak trochu i FSMC v STM32Fxxx

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 20 16:04:48 CEST 2014

>Jak se resi zalohovani obsahu externi paralelni SRAM, treba
>http://www.tme.eu/cz/Document/80e53f3d3cd3e1a2377beb152e6de972/AS6C8008.pdf
>Napada me napajet pres diodu a zalohovaci baterku pripojit pres dalsi
>diodu, ale "Voltage on any other pin relative to VSS -0.5 to VCC+0.5 ", v
>realu to asi nebude problem, ale ...

Existuje za vrece svabov, ktore Vam baterkove napatie prepnu podla potreby
(zacnite napriklad u Maxima); dalej existuju aj Schottkyho diody.

Ale daleko lepsie je sa baterke vyhnut, napriklad pouzitim
http://www.cypress.com/?id=4987

>A kdyz jsme u paralenich SRAM , mate nekdo nastudovany FSMC u STM32F?
>Jde mi o to zda tento radic umi SRAM s externim Muxem datove a adresove
>sbernice?

Vie.

>Minimalne v CubeMX vidim tuto moznost jen pro NOR Flash a PSRAM.

Tak sa nepozerajte do CubeMX ale do manualu. I ked uznavam, ze ten je (aj v
tejto kapitole) napisany dost zle a konkretne tuto informaciu nie je az
take trivialne vydolovat.

Mimochodom, ukazte mi prstom SRAM s MUXom. (Som si spomenul na Waferscale
pamati blahej, a ich PSD...) Ja viem, moze to byt vcelku uzitocne aj s
externym demuxom, najma ak u 100-pinovych puzdier nie su vyvedene vsetky
potrebne signaly pre nemuxovu zbernicu... trafil som?

Ale berte to tak, ze z aplikacneho hladiska sa PSRAM signalovo od SRAM
nelisia (to je vlastne cela pointa PSRAM, ze su to DRAM s extra obvodmi,
ktore z nej robia navonok signalovo SRAM), takze co plati pre PSRAM plati
aj pre SRAM.

> Apropo jde vubec nekde v malem koupit PSRAM pameti?

Skor nie ako ano.

wek