Re: OT: Tramvaj vs. auto s majáky

Pondělí Říjen 20 13:49:46 CEST 2014

Dne 20. října 2014 13:33 Josef Štengl <ok1ced na nagano.cz> napsal(a):

> Hmm, když se na to podívám, tak vlak se srazil s autem v tupém úhlu (ve
> směru jízdy vlaku). Vlak bude mít sedřený celý pravý bok (ve směru jízdy
> vlaku). Tatra jela dopředu, nabourala do boku a tudíž klouzala po boku
> vlaku proti směru jízdy vlaku (kov klouže poměrně ochotně)a jelikož nemohla
> do předu, tak se hnula doleva (ve směru své jízdy); to jest do jediného
> volného prostoru který ji zbýval (jakoby klouzala po "nakloněné rovinně").
> Zadek se odlehčil, takže auto se snadno sklouzlo bokem celé. Děcka vám to
> [...]

Jsem si to zkusil na stole se dvěma zvýrazňovacími fixy ;) Ano, vychází to.
Trochu mě mate ten kus plechu před tatrou, pochází asi z levého boku, tak
bych čekal, že se bude válet někde ve směru jízdy vlaku, ale mohl ho tam
někdo odtáhnout až po nehodě, aby nepřekážel na silnici vedle tatry.

(Upřímně řečeno, málokdy je mi u nehody jasné, jak se nabourané auto do své
pozice dostalo.)

P.K.