OT: Úhelníky (bylo: Re: Univerzalni ostrici stanice)

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Říjen 20 13:47:32 CEST 2014

Dobré odpoledne,

dorazil mi zde nedávno diskutovaný úhelník z UniMaxu.

Kvalita pravítka je naprosto skvělá, ale ten hliníkový jezdec není nic
moc. Jednak je prohnutý a z úhlu (na 100 mm utíká o nějakých 0,3 mm),
druhak má zbytečně velkou vůli a na pravítku se kinklá.

Úhel opravím přebroušením, ale s tou vůlí nevím. Pravda je, že za tu
cenu nejde očekávat výrobek strojařské kvality a i přes ty mouchy jsem
spokojen, po drobných úpravách z toho bude velmi použitelné nářadí.

JMN