vyspajkovanie elektrolytu

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Říjen 20 09:50:50 CEST 2014

Zdravim,

tak len poreferujem, ze pacient prezil a funguje k plnej spokojnosti.
Dakujem zucastnenym za cenne rady... Pouzil som pacenie kondenzatora,
mikropajka s hrubsim hrotom a pridanie cinu a tavidla koli prenosu
tepla. Na prefuknutie dierky pomohol spendlik a nahrievanie (neskor sa
spendlik pocinoval, tak som musel pouzit dalsi) a licna (ako sa povie po
slovensky?). Na pripajkovanie zas kopec cinu koli prenosu tepla
(pajkovacie plosky su miniaturne) a nasledne odsatie licnou.

iko