Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 19 22:15:21 CEST 2014

Přiživím se na vlákně s dotazem, tady:
http://forums.reprap.org/read.php?325,338495
zmiňují REBEL III ...?

Má o tom někdo nějaké informace?

Já stále vyčkávám a čtu, letošní Vánoce asi už 3D nestihnu.
Viděl jsem totiž v jedné firmě v akci REPRAP Prusa i3 a mooc se mi to
líbilo. Takže váhám, hledám....

Nemá tu někdo s REPRAP nějaké zkušenosti?

JaKub