Brushless gimbal

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Říjen 19 21:49:28 CEST 2014

Není to jen pan - tilt, i když je to samozřejmě TAKÉ pan - tilt. Řídící
jednotka je obvykle dvoudesková, jedna deska nese procesor a drivery a
na druhé (která je ale jen zřídkakdy někde vidět na fotkách) jsou gyra a
akcelerometry (jedna z číských kopií je třeba tady
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__41386__2_Axis_Brushless_Camera_Gimbal_Stabilization_Control_Board_w_IMU.html
), ta deska se samozřejmě montuje přímo držák kamery.

Ta elektronika je mi celkem jasná, co mi nebylo jasné, jak to ty motory
vlastně polohujou.

Pavel Kutina