Brushless gimbal

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Říjen 19 21:35:27 CEST 2014

On Sun, 19 Oct 2014, Pavel Kutina wrote:

> [...]
> vzduchu. Na to se používají různé systémy, pro modelářské létající potvory
> prakticky výhradně elektronické.

> modelářských "střídavých" motorů (stejnosměrné motory s elektronikou
> komutací).
>
> Jak to celé vypadá je vidět třeba tady:
> http://www.foxtechfpv.com/x140bs-for-nex5-brushless-gimbalfree-shipping-p-1214.html
> (jsou jich mraky, tady jsou dobře vidět ty mnohapólové motory).
>
> Trochu si lámu hlavu nad tím, jak to celé funguje - neřeším řídící jednotku,
> jde mi o princip, jak ten motor přesvědčím, že se má jen o pár stupňů

Jestli je tam magnet a tri faze tak se ten magnet vzdy natoci podle
vektoru tech tri fazi.

Ale neni mi jasne jak to dela stabilizaci kamery - podle mne to je
ciste polohovani PAN-TILT . Jedina stabilizace kterou to muze delat
je urcita pruznost ve vazbe vektor magnetu - vektor vinuti kdy je
sila nulova kdyz jsou ve fazi a maximalni kdyz jsou kolme.