Návod na stavbu 3D tiskárny od Petra Zahradníka

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Říjen 19 21:32:22 CEST 2014

Ahoj Martine,

Ale už jsem dostal za uši od Petra. Nelíbilo se mu že jsem tam dal ten
jeho obrázek zapojení elektroniky a asi i informace i těch výměnách
nevhodných součástek. Zrovna odstraňuju ten obrázek :-(. Přitom jsem mu
ty návody poslal už cca před 14ti dny...

Měj se,

     Martin.