Brushless gimbal

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Říjen 19 20:59:35 CEST 2014

> Trochu si lámu hlavu nad tím, jak to celé funguje - neřeším řídící jednotku,
> jde mi o princip, jak ten motor přesvědčím, že se má jen o pár stupňů
> pootočit, místo toho, aby se roztočil.

Pokud nema hlava potiz pripustit existenci a funkcnost servomotoru
zalozeneho treba na komutatorovem motoru (znamem pod tajuplnym oznacenim
"DC motor"), nebo treba parniho servomotoru, pak by ani toto nemelo byt
nepredstavitelne. Prvni priblizeni muze byt "necht se BLDC chova jako ten
komutatorovy motor". Samozrejme je tu ale urcita volnost navic v rizeni.

ZdraviM.