Jaky koupit horkovzduch

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Neděle Říjen 19 18:09:36 CEST 2014

Zatím jsem jich moc neporovnal, nicméně některé levné horkovzduchy nemají měření teploty na hlavici. Jakou teplotu poté skutečně foukají, je mi záhadou. Zkoušel jsem s trubínou - to mi přijde jako dětský fén a taky si nejsem jist jak to vlastně fouká
... , takže já raději volím kompresorek i když pulsuje.

S horkovzduchem nedělám reflow-neosazuji, tak nevím, jak to je s odfouknutí, asi to je otázka cviku?

Nicméně dostat se mezi nějaké odpory něco vyměnit, znovu zapájet je úplně něco jiného než s mikropájkou, je to za moment.
Jediný problém jsou vícevrstvé spoje a větší DPS, kde se toho musí ohřát víc. Zde to asi chce spodní ohřev a zase trošku řízený, měřil jsem jeden levný a lítala na něm teplota od 70-150st celsia při nastavení 100st ... , asi taky i senzor od DPS.
Poté to bude zase jiná káva.

Jirka