OT:USB flash zmizely data

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Říjen 18 23:48:06 CEST 2014

No přístroj jsem už vrátil, ale myslím, že tam taková funkce nebyla.
Oátral jsem a našel jsem SW, který přečte detaily.
Je tam chip od ChipsBank CBM209XE VID 1E3D PID 198A.
Google najde spoustu odkazů na SW pro opravu firmware
tohoto čipu, ale nedaří se mi to odnikud stáhnout.
Všechny ty odkazy mi chtějí instalovat nějaký "urychlovací" soft
nebo různé testy zabezpečení, což samozřejmě odmítám.

 Ještě zkusím kamaráda, který si rozumí s Linuxem, třeba se mu to povede.
O nic nejde, je to jen výzva. Tu flashku jsem dostal jako reklamní předmět,
takže finanční ztráta bude nulová, když ji zahodím.