STM32F103 a Arduino-like IDE

Sobota Říjen 18 21:31:56 CEST 2014

To je ale mozna spatna zkusenost z historie a nevhodna volba typu.
Zkousel jsem taky vsechny mozne typy nez jsem zakotvil u STM, ty jejicj
kity jsou proste dostupne a funkcni, informaci spousta, knihovny slusne
(nazory jsou tu ruzne ale podle me to proste funguje - chci ADC s DMA,
vezmu nejblizsi example, vyzobu do sveho projektu a jede to. Drzi u
prikladu system - stejne funkce pro inicializaci hodi, GPIO a periferii,
oddeleny soubor pro ISR, v podstate je kazdy priklad ve 2 souborech .c
ostatni je stejne.)
Prvni konfigurace Code::Block, GNU Tools for ARM  a Open OCD dala trosku
prace ale jede to jak z praku, free RTOS bezi na vsem prakticky bez
prace a moznosti periferii jsou luxusni. Ja bych uz nemenil.