1-Wire bus EDS/surge protection?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Říjen 18 19:28:41 CEST 2014

Dobry vecer,

aj by som Vam trochu poradil, ale... Aj ked je to skolsky projekt, to velke
ale tu ostane. Skuste sa spytat p.Pouchy kolko ho stala hodina merani v
labaku a kolko krat do toho labaku chodil... Ked to uz nadhodil v susednom
vlakne.

A potom, aj ked Vam nieco konkretne poradim, tak to nikto neberie vazne...
Viete ono to totiz funguje tak cudne. Totiz, ked sa vo vseobecnosti
preberaju europske normy, tak tam je taka zvlastna formulacia, ze
"implementacia normy do narodneho prostredia". Viete co toto v praxi
znamena?! :)))

A.