Dvoumetrove pasmo...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 18 14:05:34 CEST 2014

Ano, maji svoje MATRY, TERTRY, Trunky , smerove spoje..... ale vsechno
je to na kopcich, dalove ovladane ( vetsinou najenm na vezich u GSM
operatoru )
Pravde, nektere site maji automaticke diesely, ale to je tak  1-2 dny a
pak...  end.  Neco o tom vim, po tech kopcich jezdim ...
Vojsko ma kratkovlnne vybaveni, ale kdyz jsem se pred rokem ptal u
mistniho "vojska" pry nemaji obsluhu, ze je to vsechno slozite.
A kdyz se dlaji ztv. "sladovacky" zavolaji si telefonem nastavi stejne
knofliky , pisknou do toho a zas to na rok vypnou.
Takze armadne nouzove systemy u nas urcite velmi tezko nahradi nejake
spojeni pro obcany a uz vubec si nedelam iluze, ze by to nekdo k plne
spokojenosti rozbehal pri nejakem black-outu
:-)

Ale je dobre, ze lide si obecne mysli, jak je vsechno vymyslene ,
zalohovane a armada a police nas spasi :-)