OT:USB flash zmizely data

Vladimir Franek franek na skip.cz
Pátek Říjen 17 23:25:37 CEST 2014

Zdravím, mě na poškozenou datovou strukturu flašky mnohokrát pomohlo

pod Windows toto: http://www.slunecnice.cz/sw/hp-usb-disk-storage-format-tool/

Vladimír OK1MRS

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Friday, October 17, 2014 11:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT:USB flash zmizely data

Když já nemám linux a dokonce jsem ho ještě ani nikdy neviděl (((::

stal se mi taková věc : Mám půjčený jeden starší měřící přístroj , ze kterého jdou stáhnout naměřená  data na USB flash. Zkusil jsem to na dvě poměrně velké flashky 4 a 8 GB a nejen že se datanestáhla, ale ty flashky se teď v PC tváří, že nemají medium. T.J. systém WXP i Total Commander je vidí, ale píše to, že mám vložit medium.   Nevíte, jak je aspoň opravit ?  O ta data na nich ani tak moc nestojím. Mohou se klidně smazat.

Pravděpodobně ten přístroj takto velké USB flashky neumí . Malou doma žádnou nemám.