Jaky koupit horkovzduch

Pátek Říjen 17 22:22:31 CEST 2014

On 16 Oct 2014 at 19:09, M. Marusak wrote:
> V souvislosti s obsahem vlákna "vyspajkovanie elektrolytu" a s příspěvky
> typu:
>
> ... od doby co jsem poprve sáhl na mikropájku už pistolku používám jen
> na ...
> ... používám Wellerku, ERS 50 jsem míval taky a bohužel musím říct ...
>
> bych se rád zeptal na tip, jakou koupit mikropájku. Léta jsem zvyký na

Já bych se s dovolením přiživil a zeptal se podobně - jakou koupit horkovzdušnou
stanici? Léta dělám s mikropájkou, ale 0805 a podobné blechy si myslím že by
vzduchem mohlo jít líp (a taky když se někam blbě hrotem dostává, třeba microUSB na
desce je pro mě dost opruz). Opravy dělám minimálně, drtivá převaha je osazení
nového. BGA nedělám a nechystám se.

A ještě další dotaz - máte někdo zkušenost s infra pájením? (nemyslím s pecí s infra
trubicemi, ale se strojem kde je infra žárovka na sloupku nad deskou)

David Obdržálek