Jakou koupit mikropájku?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Říjen 17 20:07:37 CEST 2014

No pokud vim tak to nebylo kvuli kvalite hrotu, ale kvuli tomu, ze to
proste nefunguje tak jako medenej hrot.

Ja jsem si ty hroty na moji 80W Ersu delal a zkousel a muzu zodpovedne
rict ze ty zelezne proste nefungujou, respektive blbe. Proste to nestiha
regulovat teplotu hrotu.

Pokud pajite na 400st tak je to samozrejme jedno.. ;-)

RV