Dvoumetrove pasmo...

Balu balu na k-net.fr
Pátek Říjen 17 17:54:26 CEST 2014

Akoze kazdy radioamater ma doma dieselovy generator (lebo nebude elektrina) a bude volat do susednej obce ze nejde facebook? Alebo ze sa kazi mlieko v chladnicke?
Zachranne zlozky aj armada maju vlastne nudzove komunikacne kanaly (nie su to gsm telefony).
Sam som byvaly radioamater a frazu ze radioamateri budu zabezpecovat komunikaciu v pripade rozsiahlych katastrof som pocul uz milion krat. Myslim ze nad tym aka je to blbost zatial nikto vaznesie nerozmyslal...
B.