Dvoumetrove pasmo...

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Říjen 17 11:25:17 CEST 2014

Dobrý den,

Když už jsme u toho, mám SDR rádio RTL2832U R820T. Zatím se mi na něm
podařilo naladit jenom rádio na FM. Je nějaká šance, že na tom chytím
nějaké vysílačky? Zkoušel jsem třeba 140MHz, CB, a nikde nic. Maximálně
nějaké pískání a zřejmě nějaké modemy, navádění letadel z Chotusic (asi,
podle frekvence) apod. Hlas žádný.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip