Jakou koupit mikropájku?

Pátek Říjen 17 09:39:03 CEST 2014

Trafopáječka je super, teď ji hodně používám :-) vyřezávám s ní drážky
do polystyrénu, tam kde pod ním procházejí trubky (dělám zrovna
podlahy). Smyčka je samosřejmě o dost delší, natvarovaná podle té trubky.
Úchyty jsem vyšešil tak, že jsem vzal šroubky M3 s 6hrannou hlavou,
zamáčk jsem je do mědi z druhé strany (koukají závity) a mám tam nějaké
velké matičky na povrchu drážkované na utahování rukou. Když už mi došla
stará zásoba šroubků a nedokázal jsem je nikde v železářství sehnat,
koupil jsem je v TME. Teď řeším že po 30 letech od té úpravy se měď pod
šroubkama rozvírá a trhá. Nic není věčné :-(
Anděl