Jakou koupit mikropájku?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Říjen 17 00:46:25 CEST 2014

On Thu, Oct 16, 2014 at 07:09:04PM +0100, M. Marusak wrote:
> V souvislosti s obsahem vlákna "vyspajkovanie elektrolytu" a s
> příspěvky typu:
>
> ... od doby co jsem poprve sáhl na mikropájku už pistolku používám
> jen na ...
> ... používám Wellerku, ERS 50 jsem míval taky a bohužel musím říct
>
> bych se rád zeptal na tip, jakou koupit mikropájku. Léta jsem zvyký na
> pistolovku, ale na SMD už to není úplně to pravé. Bohužel elektronice
> a konstrukcí s pájením se teď věnuji relativně sporadicky, tak jedno
> odpoledne v měsíci, tak nechci kupovat nic extra drahého a profi.
> [...]

Dobry den,

cca pred rokem jsem zakoupil neco, co vypada presne jako tato stanice:
http://www.ebay.de/itm/Fixpoint-Digitale-Lotstation-48-W-150-450-C-mit-Temperaturanzeige-Soll-Ist-/191290993112?pt=DE_Haus_Garten_Heimwerker_Elektrowerkzeuge

Tenkrat me to stalo 39.90 €ček.

Sice asi spousta tady řekne, že je to čínský šunt (a že 48W je málo),
ale pro moje účely to naprosto stačí. Dokoupil jsem k tomu pár hrotů
(taky na ebay) a dělá se s tím (na to že k pájce sednu jednou za dlouho)
dobře. (Rozhodně je to lepší než neregulovaná "mikropájka", co se zapojuje
přímo do 240V, hehe :-)

P.T.