Re: Jakou koupit mikropájku?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Říjen 16 22:18:28 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 16.10.2014 od Kuba Jan:

> Také by mě zajímalo, jestli někdo místo té otírací houbičky
> používáte tu mosaznou drátěnku, třeba :
> http://www.ebay.com/itm/Welding-Soldering-Solder-Iron-Tip-Cleaner-Cleaning-Steel-Wire-With-Stand-Set-/200826080850?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ec22ace52

Jo, já to používám.

> Někdo mi tvrdil, že se při používání "suchého" čištění prodlouží
> životnost hrotu, protože se prudce nezchlazuji mokrou houbou. Jaké s
> tím máte zkušenosti?

Je to skvělé, podle mě mnohonásobně lepší než špongia. Tu jsem
používal kdysi hodně dávno.

jinak třeba před týdnem jsem něco hrabal poblíž páječky a nějak jsem
do toho drcnul, až se mi to nějak nadzvedlo a cínový bordel zevnitř
vysypal na stůl :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem