Re: Jakou koupit mikropájku?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 16 22:12:44 CEST 2014

Ja otieram hrot spajky nasucho uz dlhe roky. Vzniklo to z nudze na
internate, kedy som nemal tu spongiu, tak som pouzil obycajnu
servitku. Mam pocit, ze sa tak hrot menej spini, ale je mozne ze si to
len nakecavam.
Odvtedy to pouzivam, aj v praci a este som nenasiel dovod preco
prechadzat na mokre cistenie. Je s tym "vopruz", lebo sa spongia po
case znici (a nestoji malo) a treba ju udrziavat vlhku... clovek pride
v pondelok do prace, chce nieco narychlo zaspajkovat, ale cez vikend
spongia uschla, tak vsetko musi pustit z ruk so spongiou ist k
umyvadlu...
Doma pouzivam obycajne servitky, v praci take tie zelene papierove
utierky na ruky z najblizsej toalety. Na stole ich vzdy mam stos, hosi
sa to pri cisteni izopropanolom alebo pri nadche.