Jakou koupit mikropájku?

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Říjen 16 20:09:33 CEST 2014

Hodně důležitý parametr u pájky je přenos tepla mezi hrotem a tělískem. Jakmile to je blbě mechanicky řešeno, nesedí to, ... , tak je pájka k nepoužití. Dále je stabilita teploty, chce to zpětnou vazbu dobře udělanou, normálním analogem či špatným
digitálem toho moc nedosáhnete. Od Sagatu ta ERSP-100 je velmi dobrá, cena/výkon bych řekl nejlepší. Jen Vás trošku pálí ručka (nejlépe na ní něco nasadit), také dobře utáhnout hrot. Ostatní levné nebo čínské pájky tomu nesahají na paty. Je i i
rozdíl od ERS50 analogové.
Jirka