STM32F103 a Arduino-like IDE

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 16 16:55:44 CEST 2014

V textu.

Dne 16.10.2014 v 15:06 Petr Labaj napsal(a):
> Tohle je velmi pěkné.
> Zatím jsem na všechno používal SWD, který je na deskách STM_Discovery
> (dá se s ním ladit
> a programovat i externí deska). Ale tenhle malý USB klíček je
> elegantnější řešení za málo peněz.
> Nemáte někdo praktickou zkušenost, jestli ten ST-link umí fungovat i s
> ARMy jiných výrobců?
> Někdy dřív jsem na netu četl že ano, ale někde jinde taky že ne. A já
> mám zatím všechny
> ARMy jenom od STM, tak to nemůžu vyzkoušet.

Někomu se to prostě nastavit podaří, někomu ne. Principiálně to možné je.

> Taky by bylo zajímavé vědět, jestli se toho dá nějak dostat jiný
> firmware, např. BlackMagic
> nebo Versaloon. Předpokládám, že by to mělo jít, že tam vevnitř bude
> nějaký STM32F103,
> a snad se bude možné dostat na SWD vývody pro případné přeprogramování.
> Pokud s tím náhodou někdo máte nějakou zlušenost, prosím napiště.
> Díky.
> PL

To už tu asi taky proběhlo. ST-Link V2, alespoň ten, co je na Discovery
se dá přeflešnout na Blackmagic, je to však nevratná operace. Ale
funguje to dobře, hlavně není potřeba ten OCD server, což je o něco
jednodušší - nemusíte to nastavovat.

Mrazík