vyspajkovanie elektrolytu

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 16 15:35:41 CEST 2014

 16.10.2014, 15:28:54

Me se cokolada neosvetcila. Kdyby se ty svorky k vyvodum pajecky
priletovaly mosazi, mozna by to bylo lepsi, ale takovou technologiji
jsem v prislusne dobe nemel k dispozici, tak jsem ty svorky pouze
prisrouboval. Bylo to velke, neohrabane a dost to prekazelo. Co bylo
ale nejhorsi, byly na tom velke ztraty a 75W pajeska nema vykonu
nazbyt.
Takze nasledoval prechod na sroub M4 a tak to mam dodnes.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz