STM32F103 a Arduino-like IDE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 16 15:06:21 CEST 2014

Tohle je velmi pěkné.
Zatím jsem na všechno používal SWD, který je na deskách STM_Discovery (dá se s ním ladit
a programovat i externí deska). Ale tenhle malý USB klíček je elegantnější řešení za málo peněz.

Nemáte někdo praktickou zkušenost, jestli ten ST-link umí fungovat i s ARMy jiných výrobců?
Někdy dřív jsem na netu četl že ano, ale někde jinde taky že ne. A já mám zatím všechny
ARMy jenom od STM, tak to nemůžu vyzkoušet.

Taky by bylo zajímavé vědět, jestli se toho dá nějak dostat jiný firmware, např. BlackMagic
nebo Versaloon. Předpokládám, že by to mělo jít, že tam vevnitř bude nějaký STM32F103,
a snad se bude možné dostat na SWD vývody pro případné přeprogramování.
Pokud s tím náhodou někdo máte nějakou zlušenost, prosím napiště.

Díky.
PL

  From: Draček Fráček
  To: HW-news
  Sent: Thursday, October 16, 2014 10:50 AM
  Subject: Re: STM32F103 a Arduino-like IDE

  A neni lepsi si poridit nejaky ten JTAG, pripichnete se na predni hrebinek desky, z vaseho odkazu a muzete zacit.

  Jen pro ST se da poridit ST-Link V2 pod 5$ http://www.ebay.com/itm/ST-Link-V2-mini-Emulator-Downloader-Programming-Unit-Random-Color-STM8-STM32-/251609973875?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a951f8473