Ta C z CZ

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 16 13:14:21 CEST 2014

Zalozil som novy kotuc SMD Ta kondikov do stroja, a kotuc sa mi v
drziaku este pri zavadzani zasekol (kotuc sa v drziaku opiera nie v
strede, ale na obvode o dve tyce). Tak som ho vybral, cely pas previnul
na iny kotuc aby stroj mohol ist, a kotuc som si trocha poprezeral.

Je taky nie prilis typicky, priehladny, aj ked aj na nom rovnako ako na
tych beznych nepriehladnych ciernych ci bielych je napisane PS
(polystyren?). Je v priemere o niekolko milimetrov vacsi ako ostatne.
Kondiky boli AVX, na tomto je na nalepke napisane Made in Czech
Republic. Mam odlozenych niekolko roznych kotucov, a nasiel som medzi
nimi aj priehladne od AVX, tiez su o niekolko milimetrov vacsie ako
ostatne, ale nepamatam si, ze by sa boli zasekavali. Rozdiel medzi tymto
a tymi odlozenymi je, ze na tomto je priamo v plaste napisane "TWIST
Strážná" (na ostatnych nic, len to PS v trojuholnicku). Iny rozdiel som
nepostrehol.

Stretol sa s tym uz niekto? V com moze byt problem?

Dakujem,

wek