vyspajkovanie elektrolytu

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 16 11:43:53 CEST 2014

:-D

To mě pobavilo. Postup je asi ten, že k nožičce přidám tavidlo, přiložím
pistolovku a trošku cínu, zapnu, cín se roztaví, vytáhnu nožičku
součástky a je hotovo. Celkem tak 2-3 s, na nějaké přepalování není čas.
Už jsem tak opravil několik desítek všemožných karet a motherboardů PC,
takže úplně špatný postup to asi není. Samozřejmě, jde o ten přestup
tepla, proto přidávám cín, jak už tu padlo.

Možná jsem k tomu měl připsat "pokud s pistolovkou dostatečně neumíte,
nezkoušejte to".

JMN