STM32 a FLASH EEPROM emulace

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Říjen 16 10:56:08 CEST 2014

LPCXpresso pouzivam aj ja - teda ked nieco robim s ARMami od NXP. 256kB
limit je pre ich proprietary debugger, inak build ide neobmedzene, je to
konieckoncov "len" GCC. Binarku si potom mozes do MCU stiahnut inak,
trebars bootloaderom. Kniznice nepouzivam, nemam tolko casu aby som si
mohol dovolit "setrit" ho kniznicami. Mimochodom, spominas si na doby, kedy
pojem kniznica znamenal "budova s knihami na vypozicku"?