STM32 a FLASH EEPROM emulace

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Čtvrtek Říjen 16 10:47:04 CEST 2014

V blahej pamati mi KEIL ostal ako vzor ako MA vypadat poriadne vyvojove
prostredie, zrejme uz ani toto celkom neplati....

Momentalne sa borim s NXP a tam je to podobne, vsetko tlacia do prostredia
LPCXpressa (kupene CodeRed) ktore je sice zadarmo ale len do velkosti 256kB
ale obsahuje hromadu ich kniznic co pekne zneprehladnuje citatelnost kodu,
atd.....

mam taky pocit, ako keby sa ARM architektura pomalicky ale isto uzatvarala
pred open-source svetom, ved ARM-y su uz hodne rozsirene (aj ked podla
planu NEvytlacitli 8-bity), detske chyby vychytane, takze ARM konzorcium
moze postupne vsetky vyvojove prostriedky pouzatvarat nech si programatori
pekne zaplatia....

este nam ta 8051 bude dobra....

p.j.