STM32F103 a Arduino-like IDE

Petr Weissar weissar na kae.zcu.cz
Čtvrtek Říjen 16 06:35:26 CEST 2014

Zdravím.

Online IDE je MBED ( http://developer.mbed.org/platforms/ ), funguje to
pěkně, zkoušel jak pro STM32, tak pro Freedom (Freescale Kinetis ARM)
desky. Výhodou je poměrně velké množství příkladů a knihoven, naopak
však k tomu nejsou zdrojáky. Dá se sice udělat export, ale k tomu je ta
hlavní knihovna jen binárně.
A nedá se debugovat, prostě si stáhnu z webu binárku a nahraju ji do
desky, která se tvoří jako mass-storage. Ale pro takové to zkoušení to
funguje pěkně a hlavně stačí jen prohlížeč, čili se dá programovat
kdekoliv :-)
Jak Freedom-, tak Nucleo- desky mají "Arduino konektory" a trochu i
layout, až na vyjímky však s 3v3 logikou, takže lze použít běžné
shieldy, něco ale občas nefunguje.

Nakonec jsem ale stejně skončil C/C++, člověk to má víc "v ruce"

Petr