STM32F103 a Arduino-like IDE

Čtvrtek Říjen 16 06:33:00 CEST 2014

Kdyz jsme u toho - nema nekdo ve zdrojovych textech bootloader pro tyto
STM MCU? Fungujici pres USB nebo radsi i USART. Vim, ze je interni v ROM
ale je problem tahat za BOOT pin, radsi bych ciste SW reseni a aplikace
by nebyla od zacatku FLASH.
K arduinu zacinam mit rozpolceny vztah, je to zajimave na hrani a prvni
pokusy, ale nemelo by se to cpat vsude - uz jsem videl, jak to
instalujou do rozvadece i elektrikari v docela velkem nadnarodnim
podniku, sice zadna kriticka technologie, ale...